لامبورگینی۸۳۴ با بدنه‌هواپیماهای‌بوئینگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥ به وبلاگ خودتون خوش آمدید ♥

بنظر شما آدرس وبلاگ را عوض کنم و یک وبلاگ جدید بزنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گذر موقت و آدرس nicecars.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 79997
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 155
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 122
:: بازدید سال : 671
:: بازدید کلی : 79997

RSS

Powered By
loxblog.Com

لامبورگینی۸۳۴ با بدنه‌هواپیماهای‌بوئینگ
دو شنبه 2 بهمن 1391 ساعت 11:25 | بازدید : 134 | نوشته ‌شده به دست Ali | ( نظرات )

 عکس   لامبورگینی834 با بدنه‌هواپیماهای‌بوئینگ                                       بدنه فیبر کربنی و آیرودینامیک نمونه مفهومی تازه لامبورگینی که ۸۳۴ نام دارد، توسط متخصصان شرکت هواپیمایی بوئینگ طراحی شده است. این ابرخودرو محصول همکاری مشترک لامبورگینی، بوئینگ و دانشگاه واشنگتن است.

 

به گزارش خبرآنلاین، لامبورگینی در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۱ شرکت نکرده، اما تنها یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه‌مدت و چندین عکس از خودرویی مفهومی که جانشین مورسیه‌لگو خواهد شد، باعث شده این شرکت به یکی از خبرسازترین خودروسازان این نمایشگاه تبدیل شود. این ابرخودرو که لامبورگینی ۸۳۴ نامیده شده، نمونه پیشرفته‌ای از Aventador است که بازار خودرو انتظار ورود آنرا می‌کشد.

به گزارش autoblog، این خودرو که از بدنه فیبر کربنی با طراحی اختصاصی و آیرودینامیک شرکت هواپیماسازی بوئینگ بهره می‌برد، محصول همکاری مشترک لامبورگینی، بوئینگ و دانشگاه واشنگتن است. بدنه ۸۳۴ نزدیک به ۲۳۰ کیلوگرم از مورسیه‌لگو سبک‌تر و ۷۰درصد مقاوم‌تر است.                                         عکس   لامبورگینی834 با بدنه‌هواپیماهای‌بوئینگ 834از یک موتور ۱۲ سیلندر ۶٫۵ لیتری بهره می‌برد که توانی برابر ۶۹۰ اسب‌بخار تولید خواهد کرد. با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم این نمونه جدید ۱۸درصد قدرتمندتر از مورسیه‌لگو است، در حالی که مطابق اعلام لامبورگینی آلایندگی آن ۲۰درصد کاهش پیدا کرده است. این خودرو تنها به ۲٫۵ ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت اولیه ۱۰۰ کیلومتربرساعت نیاز دارد و حداکثر سرعت آن ۳۵۰ کیلومتربرساعت پیش‌بینی شده است. عکس   لامبورگینی834 با بدنه‌هواپیماهای‌بوئینگ 834اولین خودرویی است که از جعبه دنده ۷ سرعته در کنار موتور ۱۲ سیلندر با ترکیب V استفاده می‌کند. امکان استفاده از ۵ وضعیت جعبه دنده متفاوت برای رانندگان پیش‌بینی شده است.                                  عکس   لامبورگینی834 با بدنه‌هواپیماهای‌بوئینگ

از دیگر خصوصیات این نمونه مفهومی می‌توان به استفاده از دیسک‌های ترمز سرامیکی با فیبر کربن تقویت‌شده، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، چندین کیسه هوا، کاتالیست اگزوز مطابق با استاندارد یورو ۵، باک ۹۰ لیتری و لامپ‌های زنون اشاره کرد.

پیش‌بینی می‌شود لامبورگینی اواسط اسفندماه جاری در هشتاد و یکمین نمایشگاه خودروی ژنو، به شکل رسمی از این خودرو استثنایی رونمایی کند.





:: برچسب‌ها: عکس ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: